Saturday 20 October 2012

::ALLAH SAYANG SAYA::






Bila ALLAH bagi ujian..
1st skali Alhamdulillah sebab ALLAH sayang sy sgt2 buktinya ALLAH bagi ujian kat sya..sebabnya ALLAH tahu sya mampu untuk menghadapi ujian tersebut…terima kasih ALLAH syukur sgt2,,sebabnya,bila ALLAH uji kita 2 maknanya ALLAH perhatikan kita,ALLAH ada dengan kita 24 jam setiap hari x kurang n x lebih..kn3…hehe dan mungkin supaya dapat hapuskan dosa2 sya yang dulu sbab x da manusia yg sempurna dalam dunia ini..setiap kali kita sakit dosa2 kecil kita insyaALLAH akan terhapus,,sekiranya kita redha dengan tentuan ALLAH SWT..sesuatu benda xkan pernah terjadi tnpa izin daripada ALLAH….




mungkin juga salah diri kita,,sebbny kita lupaALLAH seketika,,so  dats y ALLAH bagi ujian kat kita supaya kita ingatkan dia…tengok!!!!!!!!!ALLAH sayang kita sgt2,,walaupun kita buat dosa banyak tapi ALLAH tetap bagi rezeki kat kita x terhingga…kn3,,kita x tutup aurat ALLAH still lagi bagi rezeki kat kita..tandanya 2 ALLAH syang sgt2 kat kita..tapi kita syang ke kat ALLAH??persoalan untuk diri kita n juga diri sya sendiri…ALLAH tahu apa yag terbaik untk kita,,so jadikan dirianda sentiasa berfikiran positif…dan sentiasa berfikiran n bersangka baik terhadap ALLAH SWT….



SAYA TERFIKIR SATU SOALAN,,DAH LAMA DAH CUMA X MENCARI N XTERCARI JAWAPANNYA…
BILA SEORNG YG BUKAN ISLAM DATANG KEPADA ANDA DAN MENGAJUKAN SOALAN “SIAPA TU ALLAH”?
SO APA JAWAPAN ANDA?
::apabila aku berbahas mengenai agama dengan orng yg beragama aku pasti menang,tapi apabila aku berbahas dengan orng yg x beragama aku pasti kalah::




No comments:

Post a Comment