Sunday 27 May 2012

28 haribulan 5 2012,,


WELCOME TO MATRIK!!!!

Hari ni hari last aku kat umah…umm,,sedih L,,tahla excited ada,,nervous pon ada

sebab esok mula status ‘BUDAK MATRIK’..barang2 aku smua dah siap n ready for tomorrow..

harap2 esok berjalan lancer sebab s’STEM HASIL’aku hnya beli 1 ja,padahal kena bli 2..huaaa

Adik aku nie tgh menyebok barang2 aku,,

Banyak barang yang nk kena  bawak,,adoiii penin kefala,,ayoyoyo semua barang aku dah ready

Cuma nak check balik je sebab takut ada yg mis nanya ja..haha kena fire dgn bapak aku lg trok

Kalu mak aku beletiaq ja,,hahaha..haha besala nama pon MAK..

MAK aku ada pesan, ‘kak hang p dok sna blajaq elok,bukan senang nak dok sana, blajaq laju,VROOMMM,,
Aku harap aku dapt dorm n ahli dorm yang skepala dgn aku,,,haha,,mintakla sgt2 aku dapat 1 dorm dgn kawn

aku time kat skolah,,harap2 dapatla skali..huhu,,lepas nie tahla bila la pulak nak balik umah,,dahla

1 sem dua kali balik KOT,,,lagipon,,jadual matrik dah dapat,,GILA!!!!!!!!ARRRRRRRGGGHHH,,masuk dak

lagi tp jadual dah dapt..tapi aku harap aku dpat belajaq btoi2 sampai aku bejaya..AKU NAK SGT2,,

ANYWAY MAY ALLAH BLESS ME,,INSYAALLAH…..

AKU AKN BUKTIKAN YG AKU BOLEH LAKUKAN,,YEEAAA

2 comments: