Sunday 20 May 2012

sIaPa dIa dAlAm HaTi aKu!!

Hari ni merupakan hari yang paling menyedihkan buat aku, aku rasa aku telah dipermainkan oleh seorang insan bernma lelaki,lelaki yang aku syang..sebenarnya awak knap? kalu awak ada maslah awak boleh kongsi dengan saya. Saya boleh faham awk,tp awk x pernah faham diri awk. Awk,,jgnlah terlalu memaksa diri utk mencintai dan dicintai. Kalu awak terpaksa mencintai seseorng atas dasar sesuatu, lebih baik awk x hadir dalam hidup sya,,sebab sya sngtlah terasa hati dan makan hati dengan sikap awk. Saya tahu sya bukan spe2untuk awk,tapi saya harap sya dah cuba yang terbaik untuk jadi yang terbaik untuk awk, saya sayang awk, tapi sya sayang ALLAH lebih drpd awk, sya x kisah kalu awk nk menghadirkan yang lain dalam hidup awk,tapi tolong jgn hhadirkan sya dalam hidup awk lagi. Saya hanya insan biasa yang lemah dan mudah diperBODOHkan oleh seorang insan bernama LELAKI..

No comments:

Post a Comment