Sunday 20 May 2012

@Sek Men Sains Tun Syed Sheh Shahabudin@


Nie asrama skolah aku yng banyak mengajar aku hidup berdikari,bersahabat,saling memerlukan 

dan tempat aku menimba ilmu..Aku bukan budak pandai pon,tp aku rasa aku da buat yang terbaik 

dalam SPM 2011..haha terok x terok aku ni aku mula sedaq diri ni lepas trial bila aku dapat 2A ja..

addmath aku fail kot,ish3 terok3...lpas drpd trial aku bru nk blajaq btoi2 walaupon aku tau dah x 

sempat da time 2...tapi aku try my best..n alhamdulillah berkat bantuan cikgu ABDUL RAHIM NAPIAH

aku dapat B+..hahaha GILA!!!!!!!!!sebenarnya skarng ni aku da betoi2 menyesai sbb x blajaq sungguh2

utk dptkn ap yg aku nk..aku anggap ni sebagai peringatn ALLAH utk aku spy sntiasa berusaha

dari awl tanpa pernah jemu..


Hensem x???? Hahahaha,,,ni la cikgu RAHIM yg  ajaq aku addmath,,mcm2 kenangan time dia ajaq aku f4

n f5...haha,,kena rotan dekat DM (Dewan Makan)..denda dlm kelas sebb x siap qeja addmath..

Sebenarnya sya ni bknnya mlas cikgu tp disebbkn ckgu bg soalan yg SUSAH SIKIT,,so km malas skit..hahaha

Anyway cikgu adalah yg terbaik utk sya..TERIMA KASIH CIKGU..

No comments:

Post a Comment