Wednesday 23 May 2012

^_^ AKU DAN CROC KUNING~!!!!



KISAH  CROC KUNING!!!!

Aku x ingtla bila tarikh dia,tapi kisah nie berlaku time aku form 5(2011)
awal tahun.Kalu x silap aku hari sabtu kot, sebab malam minggu,
kisah tu bermula bila aku stay up lewat mlm sampai pkul 3,4 pagi study biology
kengkwn aku yang lain semuanya dah tido,tp aku x leh tido that’s y la aku study
nak di jadikan cite bila aku kluar bilik nak g toilet.Time aku kluar 2 aku da rasa
lain macm sgt,rasa x sedap hati tapi aku still go on dgn niat aku nk ‘pipis’
hahaha,”knp ttba aku rasa macm ada org tgk aku” aku buat x tahu je,
ttba aku ternampak sepasang kasut crocs kuning yang tah sape punya,aku
risaula jugak..tapi ku galak p tengok,aku belek kasut 2,punyala besar kasut 2,lagi
besar drpd kaki aku, aku tgk tapak kasut 2 ada tanah merah,setahu aku kat kwsan
skolah x da tanah merah,so aku decide nak letak kasut 2 dekat pantry sebelah.
Lepas aku letak kasut 2 mula adegan yang paling aku X LEH LUPA SANGT2,
Aku pusing belakang ttba ada seorang lelaki yang berbadan besar lari terkam aku
ARGGGGGHHHHHH MUKA AKU KENA TONYOH dengan laki 2,,aku MENJERIT
punyala kuat sampai dengar dekat blok asrama laki..ALHAMDULILLAH nasib x jadi
ap2 dekat aku,,laki 2 lari ikut longkang asrama puteri, then aku kejut ahli dorm
aku ada pencuri..tapi yang paling lawak skali aku sempat lagi menjerit kat pencuri 2
aku kata ‘PENCURI BODO’..hahaha dekat dorm plak ahli dorm aku semua pakat
nangis sebab takut…sepatutnya aku yg nangis..tp aku rasa mcm x nk nangis pon..
lawak2, hahaha yang aku xleh lupa spatutnya depa yg jaga aku tp len plak,
aku yg jaga depa tidoq..semenjak drpd hari 2 dorm aku tiap2 hari letak loker trus
depan pintu,,dala loker aku hahaha aku x kisah pon, keesokkan harinya heboh
satu skolah pasal aku,tp aku buat x tahu je,org tnya, aku jwb je ape yg diorang
nk tahu..yang peliknya mula la byk spekulasi yg dibuat tanpa siasat dulu..
ISH3,,
Ape2 pon INI KESAH BENAR yg terjadi dalam hidup aku dan AKU XKN PERNAH
LUPA APA YG TERJADI sebb yang tu adalah kenangan aku kat skolah..


2 comments:

  1. AWAK2,ara tag awak lam post entry ara k.. pliz kindly join us.. ni link nye..
    http://deliarayushe.blogspot.com/2012/05/special-giveaway-by-aziera-adenan.html

    ReplyDelete