Sunday 20 May 2012

< kAWAn sampai BILA2!!!

Skarng nie aku rasa macam 'patah kaki' sebbnya,, kawan2 aku yang aku syang semua da smbng blajar jauh2..

Aku rindu nk 'merendek'  dengan diorang..ketawa kuat2,gaduh dalam surau, buat keje main2,semuanya

aku rind..Orng yang paling aku rindu kak aku (kak yah) walaupn bukan seibu sebapa tapi km da rapat


sampaikan nak kemana pon km dua..ish3,,rindu sangt..dia belanja aku,aku belanja dia.. best sangt time 2..

Comel x kak nie?? hehe,,ni la dia,,kak yah ni suka beletiaq,,pot pet x henti2..smpaikan org x berani ckp 

dengan dia,,besala orang kata ap, DONT JUDGE THE BOOKS BY ITS COVER..so x kenal mka x 

cinta..

EMM,,so sweet..hihihihi..yang baju pink 2 kak nash...nie pon geng kami la jgk,,kak nie kecik

ja, set2 budak comey,,umoq dia 19 tahun..comeykn??? huhu

depa dua ni suka buat sweet,, hahaha...so dont mindla kalu km semua jd rapat....<3<3

Nie plak kak zila...hahaha,,best sebb sporting oww..stylo la kak zila,,yang aku terkejutnya,,hari last aku 

keja kat sana,dia n kak dia..ha,,yg baju emas 2,, kak Lida nama dia...depa dua bradik buat surprise kat

aku bg hadiah men nyorok2 plak dalam beg,,balik2 umah aku konfius sapala yang bg  hadiah 2..bukak2 









kak LIDA N KAK ZILA,,(BEST FRIENS FOR EVER),,sayang depa..muah...

Yng ats 2 semuanya kwn2 tempat keja aku,,semua bek2 n sporting2,,,aku harap depa xkn lupa

aku sampai bila2,,sebb depa kawan yang TERBAIK!!

No comments:

Post a Comment